Š.m. gruodžio 12 d. dvejose bendruomenėse vyko aerobikos Lietuvoje pradininkės, trenerės, Lietuvos moterų asociacijos prezidentės, „Be Active“ ambasadorės Lietuvoje Joanos Bartaškienės užsiėmimai ,,Judėjimas – tai gyvenimas. Rask laiko sau“. Užsiėmimų metu dalyviai buvo mokomi, kaip pagal savo amžių, sveikatos būklę, fizinį pajėgumą pasirinkti fizinio aktyvumo formą, kaip dozuoti fizinio krūvio intensyvumą, kaip skirti laiko sau. Pasidalyta geros savijautos, gyvenimo džiaugsmo ir energijos receptais. Suaugusieji mankštos metu išbandė platų treniruojamąjį poveikį turinčias ir lengvai namie pritaikomas mankštos priemones.

       Vienintelis būdas pasiekti ir palaikyti fizinę formą vyresniame amžiuje – reguliariai mankštintis. Tai ne tik gerina bendrą organizmo būklę, mažina riziką susirgti įvairiomis ligomis, bet ir padeda išvengti daugelio negalavimų, kaip pvz. nugaros skausmai, aukštas kraujospūdis ir pan. Kai kurie žmonės mano, kad tik intensyvi mankšta padeda sustiprėti, tačiau tikrai nebūtina intensyviai treniruotis. Svarbiausia pasirinkti tik sau prieinamą ir pagal sveikatos būklę pasirinktą mankštos rūšį – galima pasivaikščioti, paplaukioti baseine, pasivažinėti dviračiu ar tiesiog pasirinkti nesudėtingą mankštą atlikti namuose. Tai rekomenduojama atlikti 3 kartus per savaitę.

Fizinio aktyvumo nauda sveikatai:

Sumažina riziką lėtinių ligų išsivystymui, pavyzdžiui, širdies ligų.

Padeda sureguliuoti kraujospūdį, cholesterolio kiekį kraujyje.

Mažina nutukimo, cukrinio diabeto riziką.

Mažina riziką susirgti artritu, plaučių ligomis.

Pagerina gyvenimo kokybę.

Mažina kritimo riziką.

Gerina miego kokybę.

Mažina kai kurių vėžinių susirgimų riziką.

Vyresnio amžiaus žmonėms rekomenduoja.

48362132_203578173912715_1887373075570229248_n

48370625_273011416745005_9091417443087155200_n - Copy

1 pav. Šilagalio kaimo bendruomenė

Visuomenės sveikatos stiprinimo specialistė

Aušra Rešimavičienė