Š.m. gegužės 14 d. ir 23 d. dieną vyko praktinis užsiėmimas ,,Kaip sportuoti su lauko treniruokliais“ Upytės ir Miežiškių bendruomenėse. Užsiėmimus vedė Taisa Balčiūnienė. Lauko treniruokliai yra skirti įvairioms amžiaus grupėms. Užsiėmimo metu bendruomenės nariai sužinojo, kaip pradėti lauko treniruotę, paruošti sąnarius ir raumenis, kokius daryti apšilimo pratimus.

      Dirbdami su lauko treniruokliais gerinsite širdies ir kraujagyslių veiklą, suaktyvinsite medžiagų apykaitą, pakelsite raumenų tonusą, deginsite riebalus. Be to, tai geras būdas pagerinti bendrą emocinę ir fizinę savijautą, atsikratyti ligų, traumų ir socialinio streso, kuris gali sukelti depresiją ir nerimą.

       Remiantis Pasaulio sveikatos organizacijos rekomendacijomis, suaugęs asmuo fiziškai aktyvus turi būti ne mažiau kaip 30 min. kasdien. 18–64 metų žmonėms, norintiems tiesiog palaikyti gerą sveikatą, rekomenduojama užsiimti vidutinio intensyvumo širdies ir kraujagyslių sistemą stiprinančia (aerobine) veikla ne mažiau nei 30 min. penkias dienas per savaitę arba didelio intensyvumo širdies ir kraujagyslių sistemą stiprinančia veikla mažiausiai 20 min. tris dienas per savaitę arba derinti šių dviejų veiklų kombinaciją. Papildomai suaugę žmonės turi užsiimti kaulų ir raumenų sistemą stiprinančia (anaerobine) veikla.

20190514_184427

DSC00051

1 pav. Upytės kaimo bendruomenė

60958934_2457676464285273_514492599084515328_n

60704581_358159151501516_8404650875376631808_n

2 pav. Miežiškių  kaimo bendruomenė

Visuomenės sveikatos stiprinimo specialistė

Aušra Rešimavičienė