67575997_1938582706241267_7977622141359095808_n

POUND – tai energinga ir triukšminga viso kūno treniruotė. Treniruotės metu naudojamos specialios lengvos lazdelės Ripstix, atliekami ištvermę, jėgą ir širdies raumens darbą stiprinantys pratimai. Ši pilates ir jogos įkvėpta treniruotė lengvai modifikuojama, todėl tinkama bet kokio amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms. Treniruotės metu ritmingai mušant lazdelėmis, visam kūnui, o ypatingai viršutinei jo daliai,sukuriamas nestabilumas, aktyvuojami giluminiai raumenys, todėl kūnas formuojamas proporcingas ir grakštus. POUND treniruotės išsiskiria specialiai joms sukurtais grojaraščiais ir idealiai prie muzikos pritaikytais judesiais.

     Nauda :

  • stiprinamas raumenynas, dailinamos kūno linijos, sudeginama iki 900 kalorijų per valandą;
  • mažinamas kraujospūdis, malšinamas stresas ir nerimas, stiprėja imuninė sistema;
  • lavinamas ritmo pojūtis, koordinacija, greitis ir ištvermė.

     Zumba – smagi, mankštą ir šokį derinanti treniruotė, skirta širdies veiklai gerinti, raumenims stiprinti, kūno svoriui subalansuoti. Ji tinka norintiems atsikratyti antsvorio, padailinti kūno linijas, pasikrauti energijos ir geros nuotaikos. Ši treniruotė tinka bet kokio amžiaus ir fizinio pajėgumo žmonėms. Treniruotė labai dinamiška. Čia tikrai nebus kada nuobodžiauti – muzika nuolat keičiasi, mankštos tempas – taip pat. Į treniruočių programą įtraukti aerobikos elementai kaitaliojami su pasaulyje itin populiarių šokių – salsos, čia čia, regetono, kumbijos, merengės, sambos, hip – hop`o, tango ritmais. Šios smagios treniruotės metu paprastai sudeginama apie 600 kalorijų, įgudusieji sudegina ir iki 1000 kalorijų. Reguliariai lankant zumbą, ugdoma fizinė ištvermė, palaikoma gerą savijauta ir organizmo tonusas, stiprinama širdis ir kiti raumenys.

Dėkojame visiems dalyvavusiems!

Visuomenės sveikatos stiprinimo specialistė

Dovilė Usevičiūtė