Š.m. rugsėjo 12 ir 14 dienomis Raguvoje ir Ramygaloje lankėsi Lietuvos sveikuolių sąjungos viceprezidentė Lukrecija Augustaitytė.

121478161_3372983299458493_2961133061598740122_n

     Sveikuolė vedė paskaitą ir praktinį užsiėmimą, kuris skirtas bet kokio amžiaus žmonėms, kurie nori labiau pažinti savo kūną ir jaustis puikiai. Svarbiausia masažo taisyklė – visus judesius atlikite limfos takų kryptimi. Nuo rankų pirštų iki pažastų, nuo pėdų iki kirkšnių, krūtinę masažuokite nuo vidurio į šonus, kaklą – nuo viršaus į apačią, o nugarą nuo stuburo į šonus. Tai galioja tiek savimasažo metu, tiek ir atliekant masažą kitam žmogui. Taip pat svarbu kiekvieno masažo metu naudoti aliejus tam, kad būtų išvengta nemalonios trinties, o kartu ir oda būtų pamaitinta. Rekomenduoju rinktis kuo natūralesnius aliejus, juk viskas, ką įtriname į odą, patenką į mūsų organizmą.

     Savimasažą galima atlikti pasitelkiant pagalbines priemones (voleliai, kamuoliukai, kilimėliai, pagaliukai ir kt.) arba savų rankų pagalba. Masažuoti galima pasirinktą kūno dalį arba turint laiko visą kūną, pradedant nuo galvos ir užbaigiant pėdomis. Savimasažo principas išlieka tas pats, kaip ir atpalaiduojamojo masažo. Pirmiausia, apšildome raumenis ir odą glostymais bei trynimais, vėliau pereiname prie intensyvesnių judesių – maigymo, paspaudimų, pažnaibymų ir užbaigiame viską vėl švelniais glostymais bei patrynimais. Judesiai gali būti atliekami išilgai, skersai, ratais arba zigzagais. Sąnarius masažuokite sukamaisiais judesiais. Savimasažo privalumai tokie, kad galite jį atlikti kada norite, kur norite ir kaip norite bei tai, kad patys jaučiate malonumo ir skausmo ribą.

     Lukrecijos Augustaitytės savimasažo video rasite čia : https://www.youtube.com/watch?v=UM9JceQGd-c

Visuomenės sveikatos stiprinimo specialistė

Dovilė Usevičiūtė