Savęs pažinimas ir mikroklimato gerinimas

   Gegužės 23 dieną Panevėžio rajono Velžio gimnazijoje lankėsi lektorius Laurynas Nikelis iš „Psichologinių idėjų namų“. IIa ir IIb klasės mokiniai turėjo paskaitą –  kūrybines dirbtuves savęs pažinimo ir mikroklimato gerinimo temomis. Paskaitos metu mokiniai buvo skatinami suprasti  save, pažinti ir suvokti įžvalgas susijusias su asmeniniu augimu. Tai gali padėti pažinti savo elgesį ir įpročius, susijusius su sveika gyvensena, elgesio psichologija, jausmų ir minčių valdymu.

   Mokiniai paskaitos metu vykdė komandines užduotis, žaidė klasės ryšį stiprinančius žaidimus. Diskutavo apie psichotropinių medžiagų žalą bei psichologinį atsparumą joms. Užsiėmimų esmė atsakyti į klausimą ar klasę galima vadinti komanda, o jeigu ne, ką galime padaryti, kad visiems šioje klasėje, mokykloje būtų gyventi geriau. Todėl ir kūrybinės dirbtuvės, nebuvo tik sausos teorijos kratinys, bet ir kruopščiai atrinkti komandiniai žaidimai, kūrybiniai pratimai ir kita įvairi praktinė veikla. Susitikimuose moksleiviai bandė kuo geriau pažinti savo klasiokus, surasti temas, kuriomis diskutuoti gera visiems, o kurios gali žeisti ar įskaudinti. Didžiausią dėmesį skyrėme komandiniam darbui ir tarpusavio komunikacijai. Išbandėme lyderystės įgūdžius, savo kūrybiškumą, požiūrį į konkurenciją, bendro klasės mikroklimato gerinimą.

Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė Karolina Juškaitė